Janneke Broere over A Fortio

Voor Janneke Broere van Schoonheidsinstituut Masala in
Krimpen a/d Lek bestaat er maar één merk op het gebied van huidverbetering: Chris Farrell.


Janneke is enthousiast over haar samenwerking met A Fortio, de importeur van de medische Chris Farrell kosmetiek.

“Toen de vorige importeur van Chris Farrell Kosmetiek met pensioen ging, heeft Natascha Viëster van A Fortio het van hem overgenomen. We werken inmiddels een aantal jaar samen (2012), en dat bevalt uitstekend. Ik vind het fijn dat ik de Chris Farrell-producten nu via Natascha kan bestellen. Ze weet exact wat ik nodig heb en zorgt ervoor dat mijn voorraad op peil blijft.

Meer dan haar voorganger is Natascha betrokken bij het product: ze zorgt voor alle achtergrondformatie en is ook in staat om workshops en cursussen te geven. Ze werkt met hart en ziel en is – net als ik – fan van Chris Farrell Kosmetiek. Zelf werk ik nu bijna twaalf jaar met Chris Farrell. Het is het enige merk dat ik aanbied. Waarom? Omdat ik steeds weer zie dat het heel erg huidverbeterend werkt.  Mijn klanten – zo’n honderdvijftig tot tweehonderd – zien dat natuurlijk ook.

Voordat ik mijn eigen baas werd, heb ik in een parfumerie en diverse schoonheidsinstituten gewerkt. Maar ik vond de werking van die huidproducten niet effectief genoeg. Daarna heb ik diverse merken geprobeerd, maar ik vond Chris Farrell er bovenuit steken. En wat ik ook belangrijk vind: er zit geen rommel in. Geen minerale oliën bijvoorbeeld, zoals in veel andere huidproducten. En nagenoeg geen conserveermiddelen.

Ik deel deze passie voor Chris Farrell met Natascha. Daarbij vind ik het erg plezierig om met haar samen te werken. Ze communiceert erg goed. Ze weet bijvoorbeeld dat ik niet zo vaak mijn mail check. Dus stuurt ze me – bij dringende zaken – een Appje. Haar service is altijd heel erg netjes. Als er een klacht komt over een product probeert ze het altijd op een hele goede manier op te lossen.

En wat ik ook zeer waardeer: het contact is nooit alleen zakelijk, het heeft altijd een persoonlijk tintje.”

Winkelwagen
Scroll naar top